Retourbeleid
Het spijt ons te horen dat je niet volledig tevreden bent met je bestelling. We doen ons best om het retourproces zo soepel mogelijk voor je te laten verlopen.
Herroepings- en retourtermijn
Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren.
Let op:
-
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
-
Onze centrale magazijnen bevinden zich in Azië; houd daarom rekening met relatief hoge verzendkosten.
-
De kosten voor retourzending liggen doorgaans tussen de €40 en €60 (afhankelijk van vervoerder en land).
-
Wij raden sterk aan om gebruik te maken van een verzendmethode met Track & Trace, omdat wij niet aansprakelijk zijn voor retourzendingen die niet bij ons aankomen.
Zo werkt retourneren in 3 stappen
Stap 1: Neem contact met ons op
Stuur een e-mail naar [COMPANY EMAIL] met je bestelnummer en de reden van je retour. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies.
Stap 2: Verstuur je pakket
Na ontvangst van onze instructies kun je de producten retourneren naar het door ons opgegeven adres.
Let op:
-
Gebruik altijd een verzendmethode met Track & Trace;
-
Als afzender ben jij verantwoordelijk voor de retourzending totdat deze bij ons is aangekomen.
Stap 3: Ontvang je terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken wij de terugbetaling binnen 14 werkdagen naar jouw oorspronkelijke betaalmethode of bankrekening.
Annuleringsbeleid
We begrijpen dat je soms direct na het bestellen kunt twijfelen.
-
Annuleren is mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling.
-
Na deze 24 uur is je bestelling meestal al in verwerking bij onze leverancier en kan deze niet meer kosteloos worden geannuleerd. Je kunt dan gebruikmaken van het reguliere retourproces.
Voor annuleringen en vragen kun je contact opnemen via: [COMPANY EMAIL].
Belangrijke voorwaarden voor retouren
-
Het product moet in de originele staat worden geretourneerd, met alle labels en tags nog bevestigd.
-
Het product mag geen sporen van gebruik vertonen (geen krassen, deuken, beschadigingen of andere gebruikssporen).
-
Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als wij vermoeden dat het product is gebruikt, beschadigd of niet in originele staat is.
-
Alle retouren worden op kosten van de klant verzonden naar onze centrale magazijnen in Azië.
-
Als de retourzending is veroorzaakt door de klant (bijvoorbeeld andere mening, verkeerde maat, niet naar wens), zijn de verzendkosten volledig voor rekening van de klant. Het exacte bedrag is afhankelijk van de vervoerder die je kiest.
Bij vragen over het retourproces kun je altijd mailen naar: [COMPANY EMAIL].